Reklamáció

Kezdőlap>Reklamáció

A reklamációs igény leggyorsabb rendezése érdekében kérjük, panaszával forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az info@winart.hu e-mail címen. Lehetősége van panasza bíróságon kívüli rendezésére is egy semleges harmadik fél által, az EU által biztosított alternatív vitarendezési fórumon.

1. Sérült vagy hibás termék

GLS Hungary futárszolgálattal történő kiszállítása esetén kis és nagy csomagot a helyszínre háztól-házig szállítjuk A külső csomagolást és a termék sértetlenségét egyaránt lehetőség van ellenőrizni.

DPD futárszolgálattal történő kiszállítása esetén kis és nagy csomagot a helyszínre háztól-házig szállítjuk A külső csomagolást és a termék sértetlenségét egyaránt lehetőség van ellenőrizni.

Ha az árut személyesen veszi át, akkor is ellenőrizze annak sértetlenségét, a csomag tartalmát.

Ha a kiszállított termék hibás, vagy sérült több dolgot is tehet:

1. Sérült csomagolás esetén, kérjük a terméket ne vegye át.

2. Amennyiben nem adódik lehetősége a csomagolást kibontani és a termék sérült, akkor ezt 24 órán belül jelezze nekünk az  info@winart.hue-mail címünkre.

3. Árleszállítást kérhet. A termék árától függően tudunk Önnek ez esetben kedvezményt biztosítani.

Figyelem, mindez szállítás esetén akkor áll fenn, ha a szállító jelenlétében nézi át a terméket és még a szállító is jelen van!

 

2. Hiányos a csomag, vagy mást kapott

Ebben az esetben kérjük, írjon az  info@winart.hu e-mail címünkre és mi hamarosan jelentkezünk…

3. Hibás termék

Amennyiben a termék használata során probléma lép fel, kérjük jelezze ezt ügyfélszolgálatunk felé az  info@winart.hue-mail címen a rendelési szám és a hiba jellegének megadásával.

  • Előzetes egyeztetés után:
    megkérjük, hogy juttassa el hozzánk Ön a terméket.

Ha árut küld vagy hoz vissza, minden esetben csatolja a következő dokumentumokat:

  • Számlát (másolat)
  • A jótállási jegyet
  • A hiba, probléma leírását
  • Az Ön elérhetőségét

A fogyasztó a terméket postai MPL csomagként vagy futárszolgálattal az eladó 2364 Ócsa, Halászy Károly u. 53. szám alatt található raktárába köteles visszajuttatni. Személyesen az adott rendelést kiadó átvételi ponton, vagy postai szabványlevélként (2 kg-ig) a 2364 Ócsa, Halászy Károly u. 53. (City Ballroom Kft.) címen van lehetőség visszaküldeni.

4. Nem kapott számlát a futártól

A számlát minden esetben a kiszállítással küldjük el  Önnek a csomagban. Amennyiben nem találta meg a számlát, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@winart.hu email címen és mi postán kiküldjük a számla hivatalos másolatát..

5. Jótállás, Garancialevél nincs kitöltve

Házhoz szállítás esetén: a garancialevelet a Felhasználói fiókban megadott e-mail címre küldjük 3 munkanapon belül.

Figyelem!

A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét, amennyiben a számla rendelkezésre áll, üzletünk kötelessége kifogásával foglalkozni.

6. Rendelés lemondása – Elállás

Rendelés törlése

Amíg nem kapta kézhez a terméket – vagyis „nyitott” a megrendelés – Ön is törölheti a rendelést a saját Fogyasztói fiókjában azaz az Ügyfélközpontban.

Rendelés törlésének lépései:

  • Jelentkezzen be az oldalunkra
  • Lépjen be az Ügyfélközpontba
  • Kattintson a „Rendeléseim”ablakra
  • Válassza ki az aktuális rendelését a rendelésszám alapján.
  • Ha egy terméket rendelt: Kattintson a fent látható „Megrendelés törlése”
  • Ha több terméket rendelt: Törölje a termékeket egyenként a „Tétel törlése” linkre kattintva. A lemondáshoz az összes tételt törölnie kell.

Elállás a vásárlástól

Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg? Meggondolta magát?

Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhet az Elállás jogával, azaz elállhat a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő.

A termék cseréje elállás esetén nem lehetséges.

Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver) esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket lehetőség szerint, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.

A fogyasztó az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles az eladónak bejelenteni. Az elállási nyilatkozatot innen töltheti le.
Amennyiben a fogyasztó a termék árát megfizette, az eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatéríti az árát az Ön által megadott bankszámlára történő átutalással.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A fogyasztó a terméket postai MPL csomagként vagy futárszolgálattal az eladó 2364 Ócsa, Halászy Károly u. 53. szám alatt található raktárába köteles visszajuttatni. Személyesen az adott rendelést kiadó átvételi ponton, vagy postai szabványlevélként (2 kg-ig) 2364 Ócsa, Halászy Károly u. 53. (City Ballroom Kft.) címen van lehetőség visszaküldeni.

Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.

7. Szükséges a számla bemutatása is a garanciajegy mellett?

Igen, szükséges. A vásárláskor kapott bizonylat és jótállási jegy megőrzése szükséges ahhoz, hogy a termék meghibásodása esetén eljárhassunk, tehát jogosan figyelmeztetnek arra az eladók, hogy a számlát is meg kell tartani vagy le kell másolni.

Abban az esetben is kötelesek vagyunk kifogásukkal foglalkozni, ha nem mellékeltünk jótállási jegyet, vagy ha azt hibásan töltöttük ki.

8. Felelősség kizárása

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy rendkívüli esetben vagy kizárólag előzetes fizetés esetén, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételeket, vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.